mijn reis naar Mauritius - Reisverslagen van Lara Bongers - WaarBenJij.nu mijn reis naar Mauritius - Reisverslagen van Lara Bongers - WaarBenJij.nu

mijn reis naar Mauritius

Je zou er maar stage moeten lopen...

Voor 5 kleine maanden ga ik naar het - van horen zeggen, kijken en lezen - prachtige land Mauritius.

Graag deel ik mijn verhalen met jullie

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2013

Binnenhalen en afsluiten!

09 December 2012

Letterlijk en figuurlijk een cursus zweten!

31 Oktober 2012

Update vanuit het nederig, groene moslim stulpje!

08 Oktober 2012

Proef, voel, ruik, zie en hoor Mauritius

19 September 2012

arrivée Ile Maurice
Lara

5 maanden stage in het luxueuze land dat door Pedro Mascarenhas werd ontdekt: MAURITIUS!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9545

Voorgaande reizen:

14 September 2012 - 31 Januari 2013

mijn reis naar Mauritius

Landen bezocht: